Juniorsiden

Tirsdag aften fra kl 19-21  er der Junioraften. For at gøre tirsdagene så spændende som muligt, vil vi forsøge at variere aktiviteterne. Når vi nærmere os foråret vil nogle af klubaftnerne foregå ude ved fiskevandet. Nedenfor er der et udkast til hvordan 2017 skal forløbe.

Hvad kan vi tilbyde unge lystfiskere?

I Fredericia Sportsfiskerforenings juniorafdeling kan vi tilbyde en helhedsoplevelse af fiskeriet. Vi ligger ikke kun vægt på fiskerriet, men også den naturoplevelse og fællesskab man får igennem fiskeriet.

Vi har den fornødne ekspertise i de mest gængse former for fiskeri , til at kunne videregive vores erfaringer til nysgerrige unge lystfiskere.

Vi har et flot værksted hvor der er mulighed for at lave stort set alt grej til fiskeri. Vi kan bl.a. nævne over 40 forskellige blink, fluer, spinnere, wobblere, stænger, net og mange andre ting til fiskeriet. Vi har også værktøjet til at kunne lave noget flot fiskegrej. Vi har lige erhvervet os airbrush, dremmel, og meget andet værktøj til grejfremstilling.

6 grunde til at vælge FSF juniorafdelingen:

1. Vi kan i foreningen tilbyde vejledning/undervisning fra dygtige og      engagerede lystfiskere.

2. Vi har flotte lokaler med alt hvad du skal bruge til at fremstille dit      eget fiskegrej.

3. Vi er centralt beliggende i Fredericia, men 200m til sø, kyst og        havn.

4. Vi laver spændende aktiviteter

5. Vi har et helhedssyn på fiskeriet, hvor naturen og fælleskabet også er i fokus.

6. Vi bruger og underviser om naturen, i naturen.

Om Juniorleder:
Jonas Patuel             tlf.  91559220